|
| Steven Alten | |
| | Auteur | Message |
---|
LombriX
| Sujet: Steven Alten Mar 01 Jan 2008, 13:03 | |
| Je viens de trouver ces deux livres dans la bibliothèque de ma copine, je sais pas ce que ça vaut, mais ce sont des romans, ca c'est sure Si j'ai bien compris, ces romans ont inspiré le film MEG qui va bientot sortir. | |
| | | Senna
| Sujet: Re: Steven Alten Jeu 03 Jan 2008, 13:17 | |
| Tiens donc j'ai justement le premier juste à côté de moi...Mon père est un grand fan, il voulait d'ailleurs que je le lise mais je sais pas les romans ça m'inspire pas trop... | |
| | | LombriX
| Sujet: Re: Steven Alten Jeu 03 Jan 2008, 19:46 | |
| http://www.numilog.com/package/extraits_pdf/e2564.pdf J'ai trouvé un extrait en pdf | |
| | | MadMax
| Sujet: Re: Steven Alten Jeu 03 Jan 2008, 20:20 | |
| Ha oui le passage de la conférence, je l'avais déjà lu également. | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Steven Alten Jeu 03 Jan 2008, 20:38 | |
| - Keno a écrit:
- Je viens de trouver ces deux livres dans la bibliothèque de ma copine, je sais pas ce que ça vaut, mais ce sont des romans, ca c'est sure
Si j'ai bien compris, ces romans ont inspiré le film MEG qui va bientot sortir. Megalodon est très bon : je l'ai (lu) depuis des années. L'autre je ne connais pas. Il y a longtemps que l'on annonce la sortie d'un film tiré du livre Megalodon... |
| | | LombriX
| Sujet: Re: Steven Alten Jeu 03 Jan 2008, 21:32 | |
| J'ai commencé à le lire, j'ai arrété au bout de 150pages, ca se lit vite, c'est agréable. Et puis on apprend des trucs intéréssants dedans, il y a eu de la recherche avant l'écriture, ca se sent | |
| | | LombriX
| Sujet: Re: Steven Alten Sam 03 Jan 2009, 19:55 | |
| Y'a du nouveau
Une suite de Megalodon va sortir en mai 2009 (u sur le site de Steve Alten)
Et je l'ai contacté pour savoir ou en est le film MEG. Je vous tiens au courant | |
| | | LombriX
| Sujet: Re: Steven Alten Mer 07 Jan 2009, 19:34 | |
| Steve Alten m'a repondu, voici le mail. Il ne parle pas français mais il veux que je transmet Bonjour. Nice to hear from you.
The movie is awaiting a new director to use our new script.
I would love to comment on the forum but I do not speak French. Perhaps you can relay this information:
Bonjour. I am Steve Alten, the author of MEG, and I very much appreciate all of you. Here’s a quick update on my work:
My last novel, THE SHELL GAME, is not only a MUST-READ, but deals with a very real scenario – the end of oil and the NEXT 9/11 event – a nuclear strike on a U.S. city. Although the novel is written as fiction, it is filled with all-too-real details provided by insiders in the oil industry, military, and Middle Eastern affairs that extrapolates real events from the past and present that could lead us down a path of self-destruction...unless we stop the insanity now.
Check out these two amazing 90 second video book trailers at https://www.youtube.com/theshellgame
If you enjoyed the MEG series, you will love MEG: Hell’s Aquarium, set to debut in hardback in May of 2009. I absolutely guarantee it is the BEST of the series! It will debut along with the mass market paperback of THE LOCH.
I am presently working on my 10th novel, entitled GRIM REAPER.
Have you been to my website: www.SteveAlten.com ? Fun animated features, sneak peeks of all of my books, wild images, and even a slide show of the “real” Tanaka Institute where a Megalodon pup was rumored to have been captured years ago. You can also read free excerpts of any of my books, including a sneak peek at MEG: Hell’s Aquarium.
Each month I send out free e-mail newsletters to readers as a way of staying in touch. These newsletters contain information about future books, movie updates, living tips, and contests to be a character in my next book. Only REGISTERED e-mails receives these updates, so please, be sure to register for monthly newsletters at http://www.stevealten.com/fan_club.htm I will be announcing a new character contest soon, so be sure to register your e-mail address with the fan club to receive the info via these free newsletters. Your e-mail address stays private, you have my word.
I also have a myspace account at www.myspace.com/stevemeg
Thank you again for e-mailing me and reading my work. Be well, stay safe, stay in touch, and please let other people know about my work.
–Steve Alten, Ed.D.
Powow : j'ai un tout petit peu augmenté la taille du texte j'arrivais pas à lire | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Steven Alten | |
| |
| | | | Steven Alten | |
|